نحوه دوست یابی در اینترنت: 6 نکته

نویسنده: Clyde Lopez
تاریخ ایجاد: 22 جولای 2021
تاریخ به روزرسانی: 13 ماه آوریل 2024
Anonim
6 ضربه شلاق! فرمت مژه حجمی 6د! 6د تشکیل پرتو!
ویدیو: 6 ضربه شلاق! فرمت مژه حجمی 6د! 6د تشکیل پرتو!

محتوا

اینترنت زمینه ای پر از امکانات است و علی رغم این واقعیت که تا همین اواخر به طور ناعادلانه ای با سبک زندگی کم تحرک همراه بوده است ، اما در صورت استفاده خوب از آن ، روابط اجتماعی را غنی سازی می کند. به طور خاص ، دوست یابی از طریق اینترنت یکی از جالب ترین فرصت های ارائه شده توسط شبکه شبکه ها است که قادر به اتصال افرادی است که هزاران کیلومتر دورتر هستند ، در زمان واقعی است.

در امتداد خطوط زیر برخی از آنها را خواهیم دید نکات مفیدی برای دانستن چگونگی دوست یابی در اینترنت و از تمام پتانسیل های فضای مجازی برای ملاقات با افرادی که چیزهای خوبی برای ما به همراه دارند استفاده کنید.

  • مقاله مرتبط: "چگونه با دیگران خوشایندتر باشیم: 8 نکته"

چگونه می توان در اینترنت دوست شد

برای دانستن چگونگی و مکان دوست شدن در اینترنت ، دستورالعمل هایی را که در زیر می خوانید دنبال کنید ، به خاطر داشته باشید که باید آنها را با مورد خاص خود سازگار کنید.


1. به دنبال انجمن های موضوعی باشید

در اینترنت فضاهای زیادی وجود دارد که در آنها تبادل پیام آزاد مجاز است ، اما مهمترین موارد در هنگام دوست یابی انجمن های موضوعی است. چرا؟ از جمله اینکه به سادگی با ورود به آنها در حال حاضر یک موضوع مکالمه وجود دارد که به همه افراد درگیر علاقه مند است.

برخلاف جاهای دیگر که صریحاً برای شروع مکالمه با غریبه ها و دوست یابی تعیین شده اند ، در انجمن های موضوعی هیچ فشار برای گفتگو به دلیل صحبت وجود ندارد و گفتگو روان تر و طبیعی تر به نظر می رسد. نه تنها این ، بلکه برای هدف مضاعف تعامل با دیگران و گفتگو در مورد موضوعی که مورد علاقه ماست و می توانیم در آن نوع فضای مجازی بدانیم ، خوشایند است.

2. همایش بهتر از چت

نکته دیگر این است که حداقل در ابتدا بیشتر از چت ها در انجمن ها انتخاب کنید. این به دو دلیل است.

از یک طرف ، در انجمن ها ، با عدم برقراری ارتباط در زمان واقعی با افراد دیگر ، هیچ فشاری برای نوشتن سریع و خوب وجود ندارد. ما می توانیم وقت خود را صرف ایجاد پیام های مورد نظر خود کنیم، چه طولانی و چه کوتاه ، و پاسخ به مداخلات قبلی.


از طرف دیگر ، در انجمن ها دنبال کردن موضوع مکالمه راحت تر است ، زیرا امکان نقل قول از دیگران و پیوست پاسخ ما در زیر وجود دارد. این به کاهش احساس هرج و مرج کمک می کند و امکان مکالمه های عمیق تر و غنی تر را فراهم می کند که به طور مداوم با مشارکت دیگران قطع نمی شود.

بنابراین ، هنگام دوست یابی در اینترنت ، توصیه می شود زمانی که قبلاً تماس قبلی داشته اید از گپ استفاده کنید و بدون توجه به اینکه ما شخص مقابل را رو در رو ملاقات کرده ایم یا نه ، سطح خاصی از اعتماد وجود دارد.

  • شاید برایتان جالب باشد: "چگونه در 7 مرحله دوست شویم و روابط خود را تعمیق بخشیم"

3. از محیط های سمی پرهیز کنید

درست است که در اینترنت امکان ملاقات با طیف گسترده ای از افراد وجود دارد ، اما همچنین درست است که در این زمینه خصومت به راحتی تضمین می شود ، به دلیل بی هویتی نسبی که ما در چت ها ، تالارها و فضاهای رسانه های اجتماعی حفظ می کنیم ، می تواند با دیگران تعامل داشته باشد.


بنابراین ، مهم است که از ورود به پویایی سمیت ، که همان موارد است ، خودداری کنید فضاهایی که بیش از بحث در آنها رد صلاحیت شخصی و انفجار سیل به نظر می رسد. از آنجا که هیچ چیز خوبی از آنها حاصل نمی شود ، توصیه می شود که وقت را از دست ندهید. مهم نیست که در دام تحریکات بلاعوض قرار بگیریم ، زیرا ایجاد این عادت منجر به اختصاص وقت ارزشمندی برای آن می شود که باید به سایر اشکال اجتماعی شدن در اینترنت معطوف باشد.

با این حال ، به یاد داشته باشید که فضاهای سمی همیشه فقط پاسخ رشته ها به یک پیام یا یک بخش انجمن نیستند. آنها می توانند چیزی گسترده تر از این باشند. به عنوان مثال ، یک مجمع کل به طور کامل می تواند پر از افراد باشد که به راحتی رد صلاحیت شخصی را انجام می دهند.

4. مراقب اطلاعات شخصی باشید

این که در اینترنت نمی توانید چهره به چهره با مردم تعامل داشته باشید ، به این معنی نیست که ما بهانه داریم ، درست در همان حال ، اطلاعات تماس شخصی را که نمی شناسیم بخواهیم. و همان به معنای مخالف است: شما باید برای حریم خصوصی خود ارزش قائل شوید ، زیرا شبکه چیزهای زیادی را ارائه می دهد ، اما همچنین مشهورترین حقه بازی ها را از ساده ترین داده های شخصی امکان پذیر می کند: مکان ، شماره تلفن ، محل کار و غیره

در مورد خودتان دروغ نگویید ، اما آنچه را که می خواهید بگویید و آنچه را که فعلاً نمی خواهید بگویید خوب فیلتر کنید.

5. به ملاقات بروید

پاتوق های گروهی روش خوبی برای معاشرت است ، زیرا در یک روز با چندین نفر ملاقات می کنید. به این ترتیب منطبق شدن با کسی راحت تر است و خطر ناامید شدن کمتر است. علاوه بر این ، این مزیت نیز وجود دارد که در جلسات نیازی به صحبت طولانی مدت با یک شخص خاص نیست. وقتی چندین نفر با هم ملاقات می کنند ، به راحتی مکالمه هایی که می توانند در آن شرکت کنند ظاهر می شود.

6. مراقب بازی های آنلاین باشید

بازی های آنلاین یک نوع سرگرمی جالب است ، اما اگر تنها دوست داشتن دوست دارید نباید به سراغ آنها بروید. این به این دلیل است که اگر عادت کنید که جستجوی دوستی خود را به بازی هایی با این ویژگی ها وابسته کنید ، شما می توانید زمان زیادی را صرف آن ، و حتی پول کنید.

این کلاس از بازی های ویدئویی آنلاین همیشه باید به خاطر آنچه که هستند ارزش داشته باشند: بازی ها ، مکان هایی برای بازی در نقش و آزمایش و مکانیک های قابل بازی ، و در آنها اجتماعی برای لذت بردن از سرگرمی های ارائه شده توسط این عنوان ، نقش ثانویه و ابزاری را بازی می کند. .

توصیه شده
اثر هاوتورن چیست؟
ادامه مطلب

اثر هاوتورن چیست؟

گاهی اوقات ، هنگامی که گروهی تحقیقاتی را انجام می دهد که در آن عملکرد شرکت کنندگان در یک کار ارزیابی می شود ، آنها این کار را بالاتر از حد معمول انجام می دهند. این به دلیل یک استعداد ذاتی تازه کشف شده...
35 سوال ترفندی که بدون لو رفتن نمی توانید به آنها پاسخ دهید
ادامه مطلب

35 سوال ترفندی که بدون لو رفتن نمی توانید به آنها پاسخ دهید

برخی از س que tion الات می توانند گیج کننده باشند و ما را به این باور سوق دهند که پاسخ دقیقاً به دلیل نحوه تدوین س cau e ال باعث ایجاد مشکل می شود. این س que tion الات که به س que tion الات ترفند معرو...
10 بهترین مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی
ادامه مطلب

10 بهترین مدرک تحصیلات تکمیلی روانشناسی

روانشناسی در دو دهه اخیر رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است، و گرچه هنوز هم افرادی وجود دارند که شخصیت روانشناس را با زمینه بالینی و روانشناسی مرتبط می دانند ، واقعیت این است که امروزه روانشناسی در ب...